Otto senior
Det har knebet med min motivation i rally. Otto og jeg har gået en del i øvet klasse, lidt i ekspert, og lidt frem og tilbage. Min passion manglede. Efter vores seneste prøve i ekspertklasse 13. december 2025 har der ingen rallyprøver været i kalenderen. I år er det blevet til to HTM-prøver og intet andet med Otto.

For nogle måneder siden begyndte jeg at træne hos Camilla Schapel igen; det har affødt flere ting, først og fremmest at jeg har fået lysten til at træne tilbage og Otto er vild med det.
Det med rallyprøver svævede fortsat, men løsningen kom onsdag den 17. juni. Otto fyldte 7 år, og det giver i rallysammenhæng mulighed for at gå i seniorklasse. Den første prøve jeg kunne melde til var prøven i Old English Sheepdog Klubben i dag, deres traditionsrige prøve med mindst 30-35 år på bagen, Hans Ove kunne ikke huske det 😊
Sådan blev det. Otto og jeg debuterede i dag, det føltes vildt godt. Jeg havde styr på kriterier og ikke mindst den mentale håndtering; det var rigtigt godt i varmen, som var lige på kanten af hvad Otto og jeg synes om. Det føltes SÅ godt!
Jeg har netop tilmeldt nogle flere prøver 😉
PS: Holdet hos Camilla hedder blandt deltagernee Kageholdet, så Otto og jeg giver kage på mandag!


